Onze gemeente Onze gemeente

Een kleine dorpsgemeente die iedere zondagmorgen elkaar ontmoet in de monumentale Ludgerus Kerk in het hart van het dorp. Je kunt gewoon binnenlopen en een dienst meebeleven. Na afloop is er koffie, thee en tijd voor ontmoeting.

De Protestantse Gemeente te Hall en Voorstonden – zoals we voluit heten – heeft rond de 250 leden waarin de leeftijdsgroep boven de 50 het merendeel vormt, overeenkomstig de opbouw van het dorp Hall. Het dorp en buitengebied heeft 800 inwoners.
We staan met al onze gaven en mogelijkheden midden in het dorp. We zijn betrokken op de activiteiten die in en door het dorp – Hall Leeft!georganiseerd worden. We zien naar elkaar om, ongeacht of je wel of niet lid bent van de gemeente.

In die gemeente en dat kerkgebouw ben je van harte welkom.